EasyROLL | Logo

PRAVIDLA NEWSLETTERU


§ 1. Obecná ustanovení, kontakt s Prodejcem

1. Tato pravidla newsletteru (dále jen „Pravidla Newsletteru“) stanoví podmínky poskytování služby tzv. Newsletteru společností EasyROLL sp. z o.o. se sídlem v Piasku, ul. Powstańców Śląskich 9B, zapsanou v Národním soudním rejstříku pod číslem KRS: 0001118635, NIP: 6381859218, REGON: 529321810, (dále jen „Prodejce“) uživatelům internetové stránky easyroll.pl, (dále jen „Obchod“).
2. Newsletter je periodická elektronická zpráva zasílaná Prodejcem na e-mailovou adresu osoby, která udělila příslušný marketingový souhlas (dále jen „Odběratel“). Tyto zprávy obsahují zejména obchodní informace týkající se Obchodu a Prodejce. Mohou také obsahovat další obsah související s činností Prodejce, s oborem Obchodu nebo případně vzdělávací obsah, který podle názoru Prodejce může být zajímavý a užitečný pro zákazníky nebo potenciální zákazníky Obchodu (dále jen „Newsletter“).
3. Tato Pravidla Newsletteru tvoří pravidla elektronické služby ve smyslu zákona o poskytování služeb elektronickou cestou. Služba Newsletteru je doplňkovou a vedlejší službou vzhledem k hlavní činnosti Prodejce, tj. nabízení zboží zákazníkům. Služba Newsletteru je bezplatná.
4. Kontaktní údaje Prodejce týkající se služby Newsletteru jsou stejné jako v případě Obchodu.
5. Subjektem odpovědným za Newsletter a správu osobních údajů Odběratelů je Prodejce.

§ 2. Technické požadavky a funkce služby Newsletteru

1. Pro využívání služby Newsletteru je nutné mít:
a) počítač nebo jiné zařízení se softwarem umožňujícím přijímání e-mailových zpráv,
b) aktivní e-mailovou adresu,
c) přístup k síti Internet.
2. Při používání Newsletteru má Odběratel možnost přijímat od Prodejce e-mailové zprávy obsahující mimo jiné:
a) informace o novinkách a akcích v Obchodě,
b) slevové kódy a/nebo informace o dalších speciálních výhodách pro odběratele Newsletteru,
c) další obsah související s činností Obchodu a Prodejce, oborem Obchodu, případně vzdělávací obsah, který podle názoru Prodejce může být zajímavý a užitečný pro zákazníky nebo potenciální zákazníky Obchodu.
3. Prodejce negarantuje ani neslibuje konkrétní frekvenci zasílání Newsletteru. O čase odesílání a také o obsahu obchodních informací obsažených v Newsletteru rozhoduje Prodejce.

§ 3. Smlouva o poskytování služby Newsletteru, odstoupení od smlouvy, zrušení odběru Newsletteru

1. Uzavření smlouvy o službě Newsletteru může nastat: 
a) když osoba navštěvující Obchod vyplní příslušný formulář na stránkách Obchodu a uvede svou e-mailovou adresu, na kterou chce přijímat obchodní informace,
b) při zadávání objednávky v Obchodě – když zákazník v nákupním košíku Obchodu udělí souhlas s přijímáním obchodních informací zaškrtnutím příslušného políčka (tzv. checkbox).
2. Prodejce může – jako pobídku k odběru Newsletteru – nabídnout potenciálním Odběratelům bonus (dárek, tzv. lead magnet) ve formě slevového kódu, digitálního ového obsahu (např. zdarma e-book) nebo jiné výhody pro odběratele související s činností Obchodu (např. jednorázová bezplatná doprava zboží), (dále jen „Bonus“). Informace o Bonusu poskytovaném v souvislosti s odběrem Newsletteru se nachází na stránkách Obchodu. 
3. Bonus je doručen Odběrateli na e-mailovou adresu uvedenou při odběru, bezprostředně po uzavření smlouvy o službě Newsletteru. Poskytnutí Bonusu probíhá v příslušné digitální formě (např. odkaz umožňující stažení e-booku, slevový kód, kód pro zadání do příslušného pole v nákupním košíku Obchodu za účelem získání bezplatné dopravy). 
4. Smlouva o poskytování elektronické služby Newsletteru je uzavírána na dobu neurčitou. Odběratel může kdykoli zrušit odběr Newsletteru bez udání důvodu. K tomu je třeba:
a) kliknout na příslušný odkaz obsažený v každé zprávě zasílané v rámci Newsletteru, nebo
b) elektronicky kontaktovat Prodejce. 
5. Odběratel má také zákonné právo odstoupit od smlouvy o poskytování služby Newsletteru do 14 dnů od jejího uzavření.
6. Prodejce může kdykoli přestat poskytovat službu Newsletteru, o čemž budou všichni Odběratelé informováni.
7. V případě, že Odběratel neotevře zprávy zasílané Prodejcem v rámci Newsletteru po dobu delší než 2 roky, Prodejce (po předchozím upozornění Odběratele) ukončí poskytování služby Newsletteru tomuto Odběrateli.

§ 4. Reklamace

1. Vůči spotřebitelům a privilegovaným podnikatelům nese Prodejce odpovědnost za soulad služby Newsletteru se smlouvou v souladu s ustanoveními zákona o právech spotřebitelů. Vůči ostatním zákazníkům nese Prodejce odpovědnost podle pravidel stanovených v občanském zákoníku.
2. Reklamace týkající se služby Newsletteru mohou být podávány Prodejci prostřednictvím e-mailového kontaktu na adresu: kontakt@easyroll.pl nebo na telefonní číslo: +48 515 045 945.

§ 5. Osobní údaje

1. Úplné informace o zpracování osobních údajů zákazníků Obchodu, včetně účelů poskytování služby Newsletteru, se nacházejí v Zásadách ochrany osobních údajů.

§ 6. Změny Pravidel Newsletteru

1. Pravidla Newsletteru mohou být změněna, o čemž bude Prodejce informovat Odběratele s 7denním předstihem. Pokud Odběratel nesouhlasí s novým zněním Pravidel Newsletteru, může smlouvu o poskytování služby Newsletteru vypovědět s 14denní výpovědní lhůtou, a to elektronickým kontaktováním Prodejce na e-mailovou adresu: kontakt@easyroll.pl.
2. Datum poslední úpravy: 16.07.2024.r.